רשימת התפוצה לצמיחה עסקית
כל שבוע, אני שולח למנויים טיפ אחד פרקטי לשדרוג הניהול וצמיחה בעסק
רק אומר, את המייל הראשון שתקבל, שריין לו כוס קפה ו-5 דקות פנויות, זה יהיה שווה 😉
הבלוג לשדרוג אסטרטגי בניהול וצמיחת העסק
ברוכים הבאים לבלוג של הייבריד ביזנס! כאן תמצאו תוכן על אסטרטגיות, תובנות וטכניקות לשדרוג הניהול והצמיחה בעסק שלכם.
רשימת התפוצה לצמיחה עסקית
כל שבוע, אני שולח למנויים טיפ אחד פרקטי לשדרוג הניהול וצמיחה בעסק
רק אומר, את המייל הראשון שתקבל, שריין לו כוס קפה ו-5 דקות פנויות, זה יהיה שווה 😉
הבלוג לשדרוג אסטרטגי בניהול וצמיחת העסק
ברוכים הבאים לבלוג של הייבריד ביזנס! כאן תמצאו תוכן על אסטרטגיות, תובנות וטכניקות לשדרוג הניהול והצמיחה בעסק שלכם.
מהו המתכון הסודי לכל שדרוג טכנולוגי בהתנהלות העסק?
המטרה היא לא בהכרח לקבל החלטה אם כן לעשות שדרוג, או לא לעשות שדרוג, אלא
האם העסק שלך מוכן למודל הניהולי החדש?
אם הצוות בעסק לא מוכוון לקבל מודל ניהולי חדש, אפילו שהוא נראה לכאורה מינורי, בלי הרצון וההבנה הבסיסית בצורך של למידה ותרגול של המודל החדש, שכנועים והסברים טכניים לא יעזרו כאן.
מאיפה אני מתחיל בכלל לבנות את הסיסטם לשדרוג העסק שלי?
אבל כשאתה שואל את עצמך – רגע,
האם אני רוצה להרוויח יותר?
יותר לקוחות, או יותר הכנסות, יותר מכירות?
או אולי פשוט יותר זמן בשבילי, גם אם לא ארוויח יותר. זה אפשרי בכלל?
איך מתמודדים עם דילמת הביצה והתרנגולת בעסק?
זה שלב קריטי בעסק בו מתחילה,
הסנונית הראשונה של הצמיחה המשמעותית,
בעיקר בגלל שמתחיל להיווצר הפער,
בין הזמן שבעל העסק צריך להקדיש,
לכסף שהוא מסוגל או יכול להכניס.
יש לי ארגון קטן עם הרבה פעילויות מורכבות, ואני חייב סיסטם שהכל יעבוד מדויק, איך עושים את זה?
החלק החשוב פה,
אם יש מנגנונים בתוך העסק שלא משרתים את המטרה,
צריך לבחון את האפשרות לעשות ניתוח לב פתוח,
ולדעת איך לחתוך באותם מנגנונים.
3 שלבי הצמיחה בעסק, ואיפה העסק שלך היום?
המכנה המשותף בין כל העסקים, הוא ככל שנדע לשכלל את השיטה, ככה אנחנו מאפשרים לעסק לבנות תהליכים, יעילים ואפקטיביים יותר שמאפשרים לעסק, לצמוח מהר יותר עם פחות מאמץ.
המדריך המלא לצמיחה מהירה בעסק שלך
הצלחת להקים עסק מצליח, והמוצר/שירות שלך רווחי, אבל אתה מרגיש שמכאן ועד למימוש הפוטנציאל האמיתי בעסק, הדרך עוד ארוכה, ואפשר לצמוח הרבה יותר עם העסק שלי.
ועכשיו עולה השאלה, איך מביאים את העסק לצמיחה?